Post | OROCA
top of page
  • Writer's pictureOrly Oroca

עיצוב

Updated: Oct 23, 2023

עיצוב מיוחד הוא עיצוב עילית?


עיצוב תכשיטים מיוחדים בסדרות קטנות
תכשיטים בעיצוב בוטיק



קיים עיצוב עממי ועיצוב עילית שבו המוצרים נעשים בסדרות קטנות או אפילו דגם אחד.

המונח DESIGN נגזר מאיטלקית DISEGNO רישום שנועד להיות מודל להעתקה.

העיצוב הוא בעיקרו שלבים תכנוניים בתהליך הייצור. תהליך התכנון מורכב למדי ותלוי בפעולות מחקר של נושא העיצוב כגון יעודו, אופן פעולתו, נסיבות תכנונו ותהליכי ייצורו, השפעתו על הסביבה, התאמה למשתמש, הנדסת אנוש (ארגונומי) ודרכי שיווק.

הערכים האסתטיים והרעיוניים של העיצוב באים לידי ביטוי בסוג החומרים, הצורות, הצבעים, אופי הדימויים נשאבים ממקורות השראה תרבותיים שונים: סביבתיים, טכנולוגיים, היסטוריים, מעולם התיאטרון והקולנוע או ישירות מהטבע.


טבעות בעיצוב מיוחד שיש בו גולמיות מתפרצת
עיצוב מיוחד של טבעות

המעצב, בכח דמיונו משלב אותם עם מרכיבי עיצוב אחרים. על כן גם ערכים אלה אינם חופשיים לחלוטין מהתניות חיצוניות ומוכתבים מדרישות השוק, מוסכמות של טעם, אופנות חולפות או מסורת מתמשכת.

התופעה שמוצרים יחודיים מעיצוב עילית נהפכים לנחלת ההמונים חוזרת על עצמה לאורך השנים .


אני כמעצבת וצורפת של תכשיטי בוטיק, מקפידה שעיצוב התכשיטים יהיה יוצא מן הכלל והיצור בסדרות קטנות מחומרים איכותיים ובגימור יוקרתי שמתקבל באמצעות מברשות ידניות. העיצובים הם על זמניים ולא מוכתבים מאופנה חולפת.

טווח המחירים רחב ומתאים לכל כיס. נגזר בין היתר ממורכבות העיצוב, הייצור וחומרי הגלם המושקעים.

בעיצוב עילית, המוצר כה יוצא מן הכלל והופך לנחלת ההמונים. השילוב של מומחיות, יצירתיות ואיכות גבוהה מבטיח תכשיטים שיובילו יחד את כל אלו שמעריכים עיצוב מרשים ואיכות מעולה.

בסיום היום, כשאת תענדי את התכשיטים המעוצבים שלך, תזכי לשדר אופי אישי וסטייל בכל יצירה שתענדי וכך גם הסביבה שלך תחוש בקשר הסימביוטי לעיצוב העולם שאנו חיים בו.

ניתן לעצב תכשיט בעיצוב אישי https://www.orocart.com/jewelry-care-instructions

וגם לרכוש מהמגוון שבאונליין:




41 views0 comments
bottom of page